fredag 26 september 2014

Nyvaken:)

Helt plötsligt fick jag lust att skriva igen, mao kommer bloggen att vakna till liv igen.
Letar febrilt efter min första blogg. Hade nämligen en som hette Pengberg men den kommer jag inte åt hur jag än försöker. Loggar jag in med lösenordet som ska gå till Pengberg så hamnar jag på min "nya". Nåja, i mitt sökande så kom jag på att det står lite gamla uppgifter om mig, att jag bor på Gotland t.ex vilket inte stämmer längre. Har också ändrat i rubriken, det handlar nämligen om mer än skola.
Ser också, när jag går igenom mitt gamla material att jag började blogga på "blogger.com" år 2006. Det är åtta år sedan!! Undrar också om det var så att min ursprungliga blogg började tidigare? Har också ett vagt minne av att Google köpte upp den första bloggen jag använde och döpte om den. Hette den inte blogspot.com ursprungligen? Eller hur var det nu???

Inga kommentarer: